Back in business - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iuke Douwes Dekker - WaarBenJij.nu Back in business - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iuke Douwes Dekker - WaarBenJij.nu

Back in business

Door: Iuke

Blijf op de hoogte en volg Iuke

06 April 2009 | Nederland, Amsterdam

Sad but true, ik ben weer thuis.

Vroor aan de grond vast toen ik met 5 graden in Londen uit het vliegveld stapte maar inmiddels heb ik mijn winterjas weer uit de kast getrokken en mijn fietsje uit de schuur gehaald om heel Amsterdam weer rond te fietsen. Mijn laatste dagen in Sydney bestonden vooral uit veel, heel veel leuke dingen doen: lekker uit eten gaan in Darling Harbour, veel bananenbrood eten, lunchen met een overschot aan chocola in de Max Brenner en van 28 graden genieten. Allemaal aan de andere kant van de wereld, maar ach je bent er in slechts 22 uur zo weer.:)
Het is nu weer tijd om stage te lopen, bagels te smeren en lekker met iedereen koffie te drinken, ook helemaal niet zo erg!

Leuk dat jullie mijn verhalen hebben gevolgd en tot snel ergens op de grachten!
Dikke kus

PS Mijn laatste foto's staan op: http://picasaweb.google.com/Iukenco/Sydney# Enjoy!

  • 06 April 2009 - 21:52

    Nine:

    Iukeeee, echt BIZAR dat jij weer thuis bent, maar dat heb ik al zo'n 50x gezegd geloof ik:)
    xxxxxxxxx

  • 07 April 2009 - 21:20

    Emilie Ausems:

    Chica!!

    Aaaah jij bent gewoon alweer thuis! Er zijn momenten dat ik wel weer verlang naar het luxe leventje in Amsterdam, maar ook momenten waarop ik nog maar even niet terug wil! ;) Heb je mijn smsje nog gehad op je verjaardag????? En hoe was je dag?

    Liefs!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Iuke

Langer dan een 1,5 jaar in Nederland is altijd een goede reden om op reis te gaan. Na Azië, Nieuw Zeeland en Argentinië ga ik de witte jassen in Nederland verruilen voor een witte jas in Zambia. Twee maanden zal ik mijn beste dokterzijn uitoefenen in wat bekend staat als het grootste missionarisziekenhuis van Zambia.

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 22391

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 19 December 2012

Co-schap tussen de olifanten

28 September 2010 - 29 Oktober 2010

Argentinië

31 Januari 2009 - 03 April 2009

Azie en Down Under

Landen bezocht: