la Argentina - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iuke Douwes Dekker - WaarBenJij.nu la Argentina - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Iuke Douwes Dekker - WaarBenJij.nu

la Argentina

Door: Iuke

Blijf op de hoogte en volg Iuke

15 September 2010 | Nederland, Amsterdam

Heey allemaal,

Na een jaar Sk¢ll besturen en met co-schappen in het vooruitzicht vond ik het tijd om nog even te genieten van de vrijheid. Helaas dit keer geen tijd voor een langere reis, maar ik ga een maand vol genieten van het leven in Argentinië.
Voor het eerst alleen, dus toch wel een kleine uitdaging, maar ik heb er zin in!

liefs,
Iuke

  • 15 September 2010 - 15:12

    Nine:

    wow je vertrekt al over 13 dagen!! veel foto's maken!! xx

  • 23 September 2010 - 12:11

    Viv:

    scone was lekker! heb net mn mailadres toegevoegd! veel plezier! kuskus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Iuke

Langer dan een 1,5 jaar in Nederland is altijd een goede reden om op reis te gaan. Na Azië, Nieuw Zeeland en Argentinië ga ik de witte jassen in Nederland verruilen voor een witte jas in Zambia. Twee maanden zal ik mijn beste dokterzijn uitoefenen in wat bekend staat als het grootste missionarisziekenhuis van Zambia.

Actief sinds 11 Jan. 2009
Verslag gelezen: 136
Totaal aantal bezoekers 22405

Voorgaande reizen:

12 Oktober 2012 - 19 December 2012

Co-schap tussen de olifanten

28 September 2010 - 29 Oktober 2010

Argentinië

31 Januari 2009 - 03 April 2009

Azie en Down Under

Landen bezocht: