Foto's! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Iuke Douwes Dekker - WaarBenJij.nu Foto's! - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Iuke Douwes Dekker - WaarBenJij.nu

Foto's!

Door: Iuke

Blijf op de hoogte en volg Iuke

12 Februari 2009 | Maleisië, Kuala Lumpur

Een hele goedenavond.

We zijn weer terug in Kota Bahru, goed bijgebruind en een beetje verbrand zoals het hoort. Verhalen komen later maar het eerste deel van de foto's staat op http://picasaweb.google.nl/Iukenco/AzieEnNieuwZeeland#

Vanuit Panang meer verhalen!
Dikke kus

• 12 Februari 2009 - 12:16

Ener:

Ha iuke ziet er prachtig uit! mooie reizen en bijzondere ontmoetingen gewenst
    xrene

• 12 Februari 2009 - 12:18

Sjeel:

Jaaaaaaa!!

Hier zat ik op te wachten!
    Prachtige stranden, pffff.. Geniet er goed van hoor Iukel!

En jullie zagen er trouwens ook goed uit!

Wat was dat met dat jullie met zo'n hamertje (oid) zaten?

Smakkerd!

• 12 Februari 2009 - 16:16

Viv:

genieten he!! ik ga richting putten voor india! jaaah! kuskus, ook voor nine

• 12 Februari 2009 - 17:53

Anouk:

Oeeh spannend!.. Ga ze meteen kijken! Heel veel plezier nog, doe lekker gek en geef maar een knuffeltje aan Nine!
    liefde

Iuke

Langer dan een 1,5 jaar in Nederland is altijd een goede reden om op reis te gaan. Na Azië, Nieuw Zeeland en Argentinië ga ik de witte jassen in Nederland verruilen voor een witte jas in Zambia. Twee maanden zal ik mijn beste dokterzijn uitoefenen in wat bekend staat als het grootste missionarisziekenhuis van Zambia.

Actief sinds 11 Jan. 2009